zaterdag 31 augustus 2013

London!

Tijdens een weekje naar London kwam ik een winkel van Cath Kidston tegen, wat een gezellige winkel! Ik had er via verschillende blogs wel al eens over gehoord, en was dus wel benieuwd naar de collectie. Ik kon het niet laten wat te kopen :)


Allereesrt twee kaartjes met knopen, te schattig en altijd handig om haakspul mee te versieren!




En verder deze super leuke portomonee! 

Een van mijn favoriete winkels is Waterstones, een boekwinkel. Tot mijn grote verbazing vond ik ook daar wat crafty spulletjes! 



Dus daar ook m'n slag geslagen :) Je kan natuurlijk nooit teveel lintjes en strikjes hebben! Ik ben heel benieuwd naar de button factory kit, daar zitten stofjes, knopen en apparaatjes in om knopen te maken.



Maar je kunt een boekwinkel natuurlijk niet verlaten zonder een paar boeken :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten